brand swoosh

SKB beoordeeld met een 8,4

SKB beoordeeld met een 8,4

2020 was een heftig jaar met de start van de coronacrisis in maart. Toch gingen de onderzoeken door, met extra aandacht voor het effect van de crisis op de (mentale) gezondheid van medewerkers. Wat vonden onze klanten in deze periode van de dienstverlening van SKB?

Uit de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2020 blijkt dat 42% van onze klanten ons een 9 of een 10 geven. Verder krijgen we een 8,4 voor de kennis en vaardigheden van onze medewerkers. Daar zijn we blij mee!

Wat zien we nog meer?

Voor de begeleiding bij de voorbereiding van het onderzoek ontvangen we een 8,3. Voor de uitvoering van het onderzoek een 8,5. Verder worden onze groepsrapportages én het persoonlijk adviesrapport beoordeeld met een 8,1. Voor het managementoverzicht krijgen we een 8,4. De presentaties en workshops die we geven om van onderzoek naar concrete maatregelen te komen, beoordelen onze klanten met een 8,3.

Waar we nog op kunnen verbeteren is om de informatie m.b.t de resultaten beknopter en duidelijker te maken (cijfer 7,5). Daar gaan we dit jaar een verbeterslag in maken!
quote
quote background

SKB is snel, professioneel, heeft overzichtelijke rapportages, is vriendelijk en een heeft een goede prijs.

Anoniem, uit het klanttevredenheidsonderzoek SKB 2020

Net promotor Score: 42% geeft SKB en 9 of een 10

Als het gaat om de mate waarin onze klanten ons aanbevelen bij anderen, scoren we gemiddeld een 8,1 en hebben we een Net Promotor Score (NPS) van +42. Dat betekent dat 42% van onze klanten ons een 9 of 10 geven, de zogenaamde ‘promotors’. Nul procent geeft ons een 0 t/m 6 (de criticasters). Een NPS-score boven 0 wordt over het algemeen als “goed” beschouwd. Een score van +50 als “uitmuntend”. We zijn blij met onze score!

Continue verbeteren

Al met al mooie cijfers dus, maar zeker geen reden om stil te blijven zitten. Aan ons weer de uitdaging om dit mooie niveau te blijven halen of te verbeteren.
Wij willen al onze klanten bedanken voor de feedback en de tips voor verdere verbetering van onze dienstverlening.